Home / Travel / Mercure testeaza “Teoria celor sase prieteni” in intreaga lume
mercure

Mercure testeaza “Teoria celor sase prieteni” in intreaga lume

Cu o retea de peste 700 de hoteluri la nivel global, Mercure isi concentreaza eforturile catre evidentierea caracteristicilor locale ale fiecarei destinatii pentru a oferi oaspetilor sai experiente si intalniri autohtone autentice. Din acest motiv, brandul a decis sa verifice
celebra teorie a celor sase grade de separare care sustine ca, pe planeta, doar sase oameni separa o fiinta umana de alta. Pe baza acestui principiu, Mercure lanseaza o noua operatiune “Teoria celor sase prieteni”, care presupune o experienta umana inegalabila ce combina puterea retelelor sociale si autenticitatea intalnirilor reale. Brandul va lansa un apel pentru aplicatii pe Facebook in luna ianuarie 2015 si un norocos utilizator de Internet va fi ales sa ia parte la aceasta aventura extraordinara!

O poveste fara precedent

Mercure doreste sa sublinieze valoarea intalnirilor reale in aceasta epoca digitala. Ideea consta in selectarea unui candidat la nivel global si a-i facilita intalnirea cu un aborigen din tribul Bundjalung din Australia si astfel sa se dovedeasca existenta a doar sase grade de separare intre cele doua persoane! Aceste persoane nu se cunosc inca intre ele, dar se vor intalni printr-un lant de prieteni si „prieteni ai prietenilor” care ii va conecta. La fiecare etapa, participantul va fi intampinat de catre un hotelier Mercure care il va indruma catre urmatorul sau prieten. Aceasta persoana va oferi candidatului o experienta unica bazata pe istorie, cultura sau pasiuni, si va indica apoi urmatoarea etapa, care va aduce candidatul mai aproape de aborigen.
“Teoria celor sase prieteni” va fi dovedita prin sase reuniuni, sase calatorii si sase hoteluri Mercure din intreaga lume intr-o excursie de 30 de zile fara pecedent prevazuta pentru martie 2015!

Casting global

Numaratoarea inversa va incepe in Ianuarie 2015! Pentru a lua parte la aceasta experienta unica utilizatorii de internet vor fi invitati sa posteze un material video pe Facebook, care sa descrie personalitatea lor, pasiunile, motivatiile, proiectele, etc. In materialul video fiecare candidat va trebui sa explice de ce crede ca este cel mai bun prieten din lume. Candidatii trebuie sa-si foloseasca imaginatia si sa utilizeze idei indraznete pentru a se diferentia!

Odata ce clipurile video vor fi postate pe pagina de Facebook a Mercure, 50 de candidati cu cele mai multe “like-uri” vor fi pre-selectati pentru etapa finala de recrutare. Un juriu format din sase persoane va selecta castigatorul in urma unui ultim interviu.

Candidatul selectat va castiga o excursie in jurul lumii prin reteaua de hoteluri Mercure, ce va avea la baza intalniri, descoperiri, calatorii si o noua experienta de brand! Se intrevede a fi o aventura prietenoasa, creativa, calda si umana.
Vizualizeaza clipul video ce anunta in avanpremiera aceasta operatiune: http://youtu.be/QBTHjFGZ2s4

Un studiu asupra prieteniei

Aceasta operatiune va constitui de asemenea pentru Mercure o oportunitate de cercetare a relatiilor interumane in era digitala, prin intermediul unui studiu societal asupra prieteniei derulat la nivel international de insitutul de cercetare TNS Sofres. Rezultatele acestui studiu vor fi prezentate pe parcursul operatiunii “Teoria celor sase prieteni”. Aceasta operatiune conceputa de agentia W&Cie se aliniaza perfect cu viziunea Mercure. In 2013 brandul a scris o noua fila in istoria sa printr-o strategie de transformare ce ofera o noua abordare a hotelurilor midscale, combinand experienta calda a hotelurilor, toate diferite si inradacinate in comunitatile locale, cu o oferta de produse si servicii complet revizuita. Prin lansarea acestei operatiuni, brandul Mercure dovedeste inca odata ca este puternic ancorat in prezent: conectat si inovativ. Mercure este un brand midscale, non-standardizat, al grupului Accor, operatorul hotelier mondial de top cu mai mult de 3,600 de hoteluri si 460,000 camere in portofoliu si 170,000 de angajati in 92 de tari.

 

About Fulvia Meirosu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>