Home / Travel / Mercure da startul castingului international pentru participarea la o calatorie in jurul lumii
Mercure_hotel_room

Mercure da startul castingului international pentru participarea la o calatorie in jurul lumii

Mercure a decis sa testeze celebra teorie a celor sase grade de separare, conform careia suntem cu totii la doar sase persoane distanta de oricine altcineva de pe planeta. Mercure introduce la nivel mondial o operatiune digitala, “Teoria celor Sase Prieteni” care are la baza acest principiu si va genera o experienta umana fara precedent prin combinarea puterii retelelor sociale cu sinceritatea intalnirilor fata in fata. Procesul de selectie la nivel mondial va avea loc pe Facebook in perioada 20 ianuarie – 10 februarie 2015 iar un utilizator de internet va avea in curand sansa unei experiente extraordinare!
Scopul este de a selecta un candidat, de oriunde din lume, pentru a intalni un aborigen din Tribul Bundjalung din Australia si a demonstra astfel ca sunt doar 6 grade de separare intre ei! Acestia nu se cunosc inca, dar se vor intalni prin intermediul unui lant de prieteni si “prietenii ai prietenilor” care ii vor conecta.
Pentru a participa la acest experiment absolut nou, candidatii au la dispozitie o procedura simpla. Incepand cu 20 ianuarie, utilizatorii de internet pot posta pe Facebook un videoclip de maximum 1 minut, care sa descrie personalitatea lor, ceea ce le place, ce-i motiveaza, ce planuri au, la ce sunt talentati si asa mai departe. Candidatii trebuie sa apara in videoclipurile lor si sa explicede ce cred ei ca sunt cel mai bun prieten  din lume.
Odata ce videoclipurile vor fi incarcate pe pagina de Facebook a Mercure, 50 de candidati, care au strans cele mai multe voturi, vor intra pe lista scurta pentru faza finala de recrutare. Asadar, ca sa isi asigure succesul, candidatii trebuie sa obtina implicarea in campanie a retelelor de prieteni si cunostinte, pentru adistribui videoclipul si a aduna cat mai multe voturi posibil. Un juriu format din 6 persoane, printre care Jean-Francois Julian (Director de film) si Isabelle Musnik (Redactor sef la INfluencia), va desemna un castigator dintre cei 50 de candidati finalisti, in urma unui interviu final.
Castingul se va desfasura intre20 Ianuarie si 10 Februarie 2015,  iar rezultatele se vor anunta intre 17 si 24 Februarie 2015. Este asadar momentul ideilor indraznete si al imaginatiei debordante pentru a iesi in evidenta, cat si al retelelor de socializare sa isi sustina prietenii si, prin vot, sa ii propulseze in top.

Premiul intai al acestui joc este ocalatorie in jurul lumii presarata cu intalniri, descoperiri, excursii siexperiente inedite! Cazarea pentru intreg itinerariuleste asigurata in hotelurile din reteaua Mercure. Castigatorul va petrece 7 saptamani pe drum incepand cu luna Martie!
“Teoria celor sase prieteni” va cuprinde6 intalniri, 6 calatorii si 6 hoteluri Mercuredin jurul lumii. La fiecare oprire, un hotelier Mercure va intampina candidatul castigator si ii va spune unde isi poate gasi urmatorul prieten.
Apoi prietenii vor oferi castigatorului o experient a fara precedent, inspirata din cultura locala sau din preocuparile acestora, iar apoi il vor indruma sa facaurmatorul pas spre aborigen. Aceasta aventura va fi creativa, umana si plina de umor.
Mercure este un brand midscale, non-standardizat, al grupului Accor, operatorul hotelier mondial de top cu mai mult de 3,600 de hoteluri si 460,000 camere in portofoliu si 170,000 de angajati in 92 de tari. Hotelurile Mercureimpartasesc standarde de calitate comune si sunt conduse de catre hotelieri pasionati. Fie ca sunt situate in centrele oraselor mari, la malul marii sau in statiunile montane, fiecare unitate ofera o experienta autentica atat pentru calatoriile de afaceri cat si pentru cele de agrement. Reteaua Mercure cuprinde 707 de hoteluri in 53 de tari din intreaga lume, reprezinta o alternativa competitiva la hotelurile standardizate sau la cele locale independente, si combina puterea unei retele intern ationale cu excelenta profesionala si experienta digitala.

About Fulvia Meirosu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>